Naschoolse opvang

Naschoolse opvang bij ons houdt in, dat uw kind veilig en vertrouwd, na schooltijd wordt opgevangen. Wij bieden diverse activiteiten zoals zwemmen, poolen, biljarten, pingpong, bordspelletjes, darten etc. Tuurlijk is er bij ons ook een playstation of andere computerspelletjes, maar dat mag maximaal 1 uurtje. Daarnaast bieden we de mogelijkheid om huiswerk te maken en huiswerkbegeleiding te krijgen. Uw kind kan op ieder gewenst tijdstip door u worden gebracht.

De doelgroep
De naschoolse opvang is bedoeld voor kinderen met een gedragstoornis uit het basisonderwijs én het voortgezet onderwijs. Wij hebben gemerkt dat er voor deze doelgroep weinig opvangmogelijkheden bestaan, terwijl ouders er wel behoefte aan hebben.

Openingstijden
Stichting Plekzat is 24 uur per dag geopend. Wij bieden ook de mogelijkheid om te blijven slapen. Uw kind kan vervolgens vanuit onze locatie in de Prins Willem Alexander Hoeve in Alteveer Gemeente Noordenveld worden opgehaald om naar school te gaan.

De kosten
De prijzen van groepsbegeleiding en individuele begeleiding wordt bepaald door uw gemeente. Afhankelijk van de indicatie van uw kind, kunnen we afspraken maken over de hoeveelheid zorg die u kunt afnemen.

Begeleiding
Er is voldoende deskundige begeleiding aanwezig, zodat uw kind ook zijn of haar individuele aandacht ontvangt.